Hoe zorgen wij bij DKX voor de beste service?
Onze basisprincipes van service
Uiteraard moet de basis goed zijn. Voor ons is het vanzelfsprekend dat we de juiste producten leveren. Dit doen we in de juiste hoeveelheid en we zorgen ervoor dat dit op de juiste plek geleverd word. Ook leren wij ons personeel om het klant contact op een goede manier te laten verlopen. Tijdens de sollicitatie procedure kiezen wij voor representatief en klantvriendelijk personeel, die wij tijdens de inwerkperiode leren hoe met klanten om te gaan. Verder zorgen we ervoor dat we de op de afgesproken tijd leveren en dat we de kwaliteit van goederen in correcte staat van A naar B brengen. Voor deze service onderdelen hebben wij processen ingericht om het zo goed mogelijk te laten verlopen.
Net dat beetje meer
Met de extra service die wij bieden willen wij uniek zijn. We zetten uw zending graag neer op de plek die jij aanwijst, nemen zendingen graag retour en bieden hulp bij het laden/lossen/stuwen. Dat is voor ons de normaalste zaak van de wereld. Wij doen graag een stapje extra en willen daar verder in gaan. Hierbij kunt u denken aan het afbreken en opbouwen van stands, displays inrichten van winkels of het inhuizen van meubels. Ook zorgen wij ervoor dat uw zending binnen 10 uur in hartje München is of bezorgen we het dezelfde dag nog in Parijs of Berlijn. We vervoeren uw zending namelijk rechtstreeks. Heeft u andere transport benodigdheden? Niks is bij ons te gek en alles is bespreekbaar. Neem contact met ons op en we bespreken het direct. Wat wij verder doen om een zo goed mogelijke service aan te bieden? Dat leest u in deze blog.
Duurzame logistieke dienstverlening
Met ons moderne wagenpark zijn wij klaar voor de toekomst. Het wagenpark voldoet aan de laatste milieueisen, de nieuwste digitale technieken, een track & trace autovolgsysteem en de certificeringen die voor ons van toepassing zijn. Hiermee zijn wij klaar voor de toekomst. Dankzij het uitgebreide wagenpark en de grote aantallen chauffeurs in onze dienst staan wij dag en nacht stand-by. Hierdoor kunnen wij te allen tijde voor u aan de slag om zendingen voor u te verzorgen.
Innovatieve logistieke kennis en vaardigheden
Met bijna 30 jaar ervaring in logistiek staat service bij DKX hoog op de prioriteitenlijst. Door middel van het uitvoeren van nationale en internationale transporten en spoedtransporten hebben wij veel kennis en ervaring opgedaan om onze dienst continu te verbeteren. In het kader van innovatieve logistieke kennis en vaardigheden zijn we op de digitale vrachtbrief overgegaan. Zo bent u sneller op de hoogte wanneer uw zending opgehaald is of afgeleverd word. Ook werken wij hierdoor transparanter en heeft u meer duidelijkheid. Verder kunt u de ontvanger gemakkelijker laten ondertekenen, inzien hoe laat zendingen opgehaald en geleverd zijn en zien wie het document heeft ondertekend.
Uitzonderlijk en specialistisch vervoer
Klanten uit verschillende branches kunnen bij ons terecht. Vooral klanten die delicate of specialistische materialen willen vervoeren, weten ons gemakkelijk te vinden. Dagelijks vervoeren wij specialistische materialen, zoals bijvoorbeeld gevaarlijke stoffen, privacygevoelige materialen, complete machines, machineparts of medische apparatuur. Wilt u bijzondere producten snel vervoeren? DKX is hiervoor de meest betrouwbare oplossing.
Aanvullende werkzaamheden
Heeft u computers die na het vervoeren meteen moeten worden aangesloten? Moeten meerdere dozen op verschillende kantoren worden uitgepakt? Of wilt u dat een envelop persoonlijk wordt afgegeven op de 18 verdieping? Deze cases komen bij DKX vaak voor en zijn bij ons eerder regel dan uitzondering. Bij DKX gelden de volgende principes van service:
- 24/7 bereikbaar
- Rechtstreeks en exclusief vervoer
- Binnen 30 minuten voor u op weg
- Zorg voor aanvullende werkzaamheden
- Nationaal en internationaal transport